Á.SZ.F.

Á.SZ.F. Letöltése

Elállási/Felmondási nyilatkozat letöltése

OTP SimplePay adattovábbítási nyilatkozat

 

Elfogadom, hogy a ViWo Branch & Box Kft.. (4274 Hosszúpályi, Debreceni utca 23.) által a https://fleurs.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

 

 

fleurs.hu  webáruház általános szerződési feltételei

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

Jelen Ászf hatálya a szolgáltató weblapján (https:/fleurs.hu) és aldomain-jein történő jogviszonyokra terjed ki.

  1. Szolgáltató adatai:

ViWo Branch & Box Kft. mint Szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató)

Raktár és árukiadó: 4274 Hosszúpályi, Debreceni utca 23.
Székhely: 4274 Hosszúpályi, Debreceni utca 23.
Vevőszolgálatunk címe: 4274 Hosszúpályi, Debreceni utca 23.
Cégjegyzékszám 09-09-031278
Adószám: 272881347-2-09
Számlaszám: 11738008-21475094
SWIFT/BIC: OTPVHUHB
Telefonszám: +36 (30) 445-445-3
E-mail cím: Hello@fleurs.hu
WEB: www.fleurs.hu

 

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
Szolgáltató: Creartwork Kft.
Székhely: 3535 Miskolc, Békés u. 7.
Telefonszám: 06501100585
Postázási cím: 3535 Miskolc, Békés u. 7.
E-mail: domain@creartwork.hu
(A tárhely szolgáltató elérhetőségein termékekkel kapcsolatos tájékoztatást nem tudnak nyújtani!)

 

 

A Szolgáltató rendszere az Ügyfél regisztrációját illetve megrendelését 24-órán keresztül rögzíti,  azonban a megrendelések feldolgozása, visszaigazolása minden esetben csak az ügyfélszolgálati időben történik. A Szolgáltató a Telefonos, illetve elektronikus levélben (e-mailben) továbbított kérdésekre is kizárólag az ügyfélszolgálat nyitva tartása alatt válaszol.

Ügyfélszolgálat nyitva tartása:
hétfő-péntek: 08:00-16:00

  1. Alapvető rendelkezések:

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2017. július 31. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.5. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a www.fleurs/aszf oldalon és „pdf” kiterjesztésű file formátumban letölthető.

 

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak Forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt ÁFÁt, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek kis mértékben eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

  1. A megrendelés:

4.1 Érvényes rendelést a fleurs.hu címen regisztráció nélkül is, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel az Ügyfél. Telefonon leadott rendeléseket is elfogadunk. A megrendeléssel létrejövő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra, iktatásra nem kerül.

4.2 A kiválasztott termék(ek) kosárba rakásával állíthatja a megrendelni szándékozott termékek listáját.

4.3 A termékeknél jól láthatóan feltüntetésre kerül, hogy az adott termék elérhető-e azaz a raktáron van-e.

4.4 Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „tovább vásárolok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.

4.5. Felhasználó megadja/kiválasztja a számlázási és ha eltérő akkor a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

4.5.1. Fizetési módok:

– Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “Utánvétel” fizetési módot.

– Előre utalás: A megrendelés jóváhagyásával egyidejűleg előleg számlát állít ki Szolgáltató ügyfélszolgálata, melyet e-mailben továbbít Felhasználónak a regisztrációnál megadott címre. A megrendelt termékek kiszállításáról az átutalt összeg Szolgáltató bankszámlájára történő beérkezése után gondoskodik. Az átutaláskor a megjegyzés rovatban a 4 számjegyű rendelésszám feltüntetése kötelező a beazonosítás miatt, valamint a félreértések elkerülését megelőzendő!

-PayPal: A megrendelés jóváhagyása után a weboldal közvetlenül a PayPal beépülő moduljára irányítja át a Felhasználót. Itt a Felhasználó saját PayPal fiókjával jelentkezhet be és fizetheti ki a rendelést. Amint ez megtörtént, a rendelés státusza automatikusan „Fizetve” státuszba lép.

4.5.2 Szállítási módok, átvétel

– Személyes átvétel. A fent megjelölt címen miután az átvétel lehetőségét tartalmazó email-t kapott a felhasználó

– Futárszolgálat által a megrendelésben rögzített szállítási címre. Futárszolgálaton keresztül történő kézbesítésre csak Magyarország területén belül van lehetőség. A megrendelt terméket a futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki.

A kiszállítás díjak a következőképpen alakulnak:

Fizetés módja Kiszállítás bruttó díja
Utánvétel esetén 1580 HUF (ebből az utánvét díja: 390 HUF)
Minden egyéb esetben 1190 HUF

 

4.5.3 Szállítási határidő:

Az áruházunkban forgalmazott termékek átlagos szállítási ideje 2-3 munkanap. Amennyiben a várakozási idő a Megrendelőnek nem felel meg, úgy elállhat a rendeléstől.
Lehetőség van pontos dátumra való kiszállításra is, amennyiben a dátum meghaladja a rendeléstől számított 2-3 munkanapot. Ez esetben a megjegyzés rovatban kell feltüntetni a kiszállításra vonatkozó egyedi igényt.

 

4.5.4 A megrendelt árú átvétele:

Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában, az átvételt követően a csomagot tételesen ellenőrizni. Amennyiben sérülést vagy lényeges eltérést tapasztal azt a kézhezvételt követő 24 órában jelezze ügyfélszolgálatunknak. Amennyiben a kézbesítéskor a csomagon külső sérülést lát, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentáljon.

Lehetőség van telefonon és SMS-ben történő értesítés kérésére, melynek extra költsége mindkét esetben 90 HUF.

 

4.6 A  „megrendelés elküldése”  gombra kattintva a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik a szolgáltatóval szemben.

 

  1. Elállás joga, módja, következményei

5.1 A fogyasztónak minősülő Ügyfél a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállással a szerződés a megkötésére visszamenőleges hatállyal szűnik meg, a már teljesített szolgáltatások visszajárnak a Feleknek. Az Ügyfél az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától gyakorolhatja a Szolgáltatóhoz intézett nyilatkozatával. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet rendelkezik.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha a fogyasztónak minősülő Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postai úton, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen Szabályzatban feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére az elállásra nyitva álló időszak alatt. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezik. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó nyilatkozat minta a jelen ÁSZF mellékletében található. A fogyasztó kifogásolhatja azt, ha a Szolgáltató nem biztosítja a fogyasztó részére az elállás/felmondás nyilatkozatmintát.

 

5.2 A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia. Elállás esetén a Szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett teljes összeget.

A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával ( nem szükséges az eredeti számla/ nyugta csatolása ) együtt visszajuttatni a Szolgáltató címére

 

5.3 A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

5.4 Fogyasztónak minősül az Ügyfél, ha gazdasági tevékenysége körén kívül eső célból köti meg a szerződést, vagyis nem továbbértékesítési céllal, hanem saját használatra vásárolja meg a terméket. A Ptk. kötelmi jogi szabályait tartalmazó Hatodik Könyve a 93/13/EGK irányelv 2. cikk b) pontjának megfelelően azon természetes személyekre szűkíti le a fogyasztó fogalmát, akik a saját szakmájuk, üzleti tevékenységük vagy foglalkozásuk körén kívül kötnek szerződést. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Rendelet hatálya nem terjed ki
• a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyekkel; (legyen az akár jogi-, vagy természetes személy)
• a nem természetes személyekkel;
megkötött szerződésekre.
Amennyiben tehát vállalkozás köt szerződést webáruházzal termékértékesítésre vagy szolgáltatás nyújtására, úgy a fogyasztónak nem minősülő vevőt nem illeti meg az indokolás nélküli elállás/felmondás joga.

5.5 Amennyiben az Ügyfél elállását írásban küldi meg a Szolgáltatónak, az elállást határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az Ügyfél nyilatkozatát a határidő lejárta előtt postára adja. Az Ügyfél viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Ügyfelet ezen felül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5.5. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

 

5.6 Ha a Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

5.7 A Szolgáltató köteles írásban – papíron vagy más, az Ügyfél számára hozzáférhető tartós adathordozón – tájékoztatni
  • a Szolgáltató cégnevéről (nevéről) és címéről (székhelyéről, illetve lakóhelyéről) azonosításra alkalmas módon;
  • a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről;
  • a terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról, illetve díjáról, valamint az összes járulékos költségről, így különösen a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről; a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről
  • az elállás jogáról
  • az elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit;
  • a Szolgáltató azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó panaszait érvényesítheti;
  • az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat (alkatrészellátás, javítószolgálat).

Ha e kötelezettségének a Szolgáltató a szerződéskötést megelőzően nem tett eleget, a tájékoztatást a szerződés teljesítése során kellő időben, de – kivéve, ha a teljesítés harmadik személy részére történik – legkésőbb a teljesítés időpontjában köteles az Ügyfél részére rendelkezésre bocsátani.

5.8 A Felek eltérő megállapodása hiányában az Ügyfél nem gyakorolhatja az elállási jogát
  • szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
  • olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
  • olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;

Abban az esetben, ha a fogyasztónak minősülő Vásárló a termék megvásárlására irányuló szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal eláll, azonban az elállással érintett terméket annak jellege, tulajdonságai, illetve működése megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használta, a termékben bekövetkező értékcsökkenésért felelősséggel tartozik. Ezen értékcsökkenéssel arányos összeget a Szolgáltató az elállási joggal érintett termék vételárának visszatérítése során érvényesíti, azaz ezen összeget a visszatérítendő vételárból beszámítással levonja. A levonás összege az alábbiak szerint kerül megállapításra:

  • a tartozék hiány, vagy tartozék sérülés: minimum a termék árának 10 %-a
  • A terméken felületi sérülés, karcolás: minimum a termék árának 20 %-a
  • Hibás, de gazdaságosan javítható termék: minimum a termék árának 30 %
  • Hibás és gazdaságosan nem javítható termék: a termék árának 100 %-a
  1. Elállási jog gyakorlási menete:

6.1 Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti elektronikus módon hello@fleurs.hu email címen és a mellékletben található elállási/felmondási nyilatkozatminta kitöltött példányának csatolásával. A megrendelt terméket illetve a vásárlást igazoló számlát postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagot cégünknek nem áll módjában átvenni!

 

  • Kellékszavatosság
A Vásárló a szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló érvényesíteni már nem tudja. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. A Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
  1. Termékszavatosság
A termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – az előzőekben meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékfelelősségi/termékszavatossági igényt érvényesíthet. A Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. A Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: felismerhető vagy termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

  1. Szavatosság, jótállás

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 2013. évi V. törvényben („Ptk.”) és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.

A Kormányrendeletben biztosított jótállási idő a termék átvételétől számított egy év kivéve, ha a gyártó ennél hosszabb jótállási időt állapít meg.

  1. Adatvédelem

A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (a továbbiakban Avtv.) mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

A Szolgáltató adatvédelmi azonosító száma:

  1. Vegyes Rendelkezések

11.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

11.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

11.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

11.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

11.5 Ha egy vásárlás meghiúsul és a szolgáltató a pontos összeget visszatérítette a vásárlónak, a szolgáltatónak további kárigényt nem áll módjában felvenni illetve teljesíteni az adott rendeléssel kapcsolatban!

  1. Panaszkezelés rendje

12.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

12.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

12.3. Az írásbeli panaszt 30 napon belül írásban megválaszoljuk, a panaszt elutasító álláspontját megindokoljuk. A válasz másolati példányát 3 évig megőrizzük, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatjuk.

12.4. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni. Szolgáltató székhelye szerint illetékes testület a Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület.

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

12.5 Továbbá az Uniós békéltető honlapon nem csak magyar vásárlók számára elérhető bejelentési űrlapot is használhatja ahol különféle nyelveken tehet bejelentést

  1. Szerzői jogok

13.1. Miután a fleurs.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos az vintageworld.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

13.2. fleurs.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

13.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

13.4. Tilos a fleurs.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel az fleurs.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

13.5. A fleurs.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

13.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege kepénkként bruttó 90.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.